ny uke og nytt design

Hei alle chicazz (y chicos??) hade, er så ferdig med spansk haha. Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg har nytt design og header hehe. Det er veldig enkelt, men jeg synes det er veldig fint da. Får litt mer høstfeeling med de lilla tonene. Det er som vanlig Soft Webdesign som har laget det. De lager skreddersydde og brukervennlige design til en rimelig pris, facebooksiden deres finner dere her.

Ellers så er det mandag igjen da, og vi så filmen 8 Mile med Eminem i norsktimen, noe som allerede har vippet uka opp på topplista over best week of the year, bare fordi jeg elsker å se film på skolen. Og til den ene personen som kommer til å klikke i kommentarfeltet og lure på hvorfor i helvete Eminem var på skolen vår og så film med oss, så var det ikke det jeg mente. (Eminem er med i filmen, skjønner? ;););) Gjorde litt lekser med siss når jeg kom hjem, og etter deet lagde jeg faktisk middag. Kylling og grønnsaker stekt i kokosmelk, er så nammis! (Det er forresten ikke det som er avbildet under haha, det var lunsjen..)

Hva synes dere om designet? Hvis det er noen som er helt allergisk mot det, let me know whyy.

18 kommentarer

Siste innlegg