money makers

Hei dere! I går kveld dro vi ut i byen for å spise, noe som var veldig koselig. Vi dro på en thai restaurant jeg aldri hadde vært på, og ble positivt overrasket. Det var såå god mat, og så søte thaidamer som jobbet der. Det lå rett over gata til restauranten Eld, inn i et lite smug på en måte. Ser litt jalla ut på utsiden, men inn var det veldig koselig. Vi satt på et stort rødt teppegulv, med føttene nedi en grop i gulvet haha, fikk veldig thailandsk stemning.

Jeg spiste biff i østerssaus med stekte grønnsaker og ris, nam!!!

Nå skal jeg faktisk på jobb! Jeg og Katrine startet å jobbe på lageret på 3t, på fredagen, i sju timer! Jeg var så sliten som jeg aldri har vært, hadde kun med meg en skyr som jeg overlevde på. Det er første gangen i mitt liv at jeg jobber, liksom fysisk og ikke med blogg, og faktisk tjente penger haha. Jeg følte det var jobbuka, eller OD dagen ellernoe. Men nå skal vi altså jobbe litt til, og tjene eenda mere penger ;pppp

Hva skal dere gjøre i dag?

13 kommentarer

Siste innlegg