Vippeextensions hos Glimt

God morgen alle fine! På onsdagen var jeg hos Glimt for å sette på vippeextensions igjen. Det ligger ved Bakke Bro og ikke langt i fra Solsiden. Har jo vært der før og blir like fornøyd hver gang! Det er så herlig å våkne om morgenen og være fiks ferdig ordnet. Så dette er meg i nuet:

Det var Christina som satte på vippene mine, veldig koselig og flink dame! Hun er senior, det er det midterste nivået. Ellers så har de lærling, som er det billigste, og master som er det beste og som naturligvis koster litt ekstra. Jeg anbefaler helt klart Glimt hvis dere skal sette på vippeextensions, har hørt flere skrekkhistorier fra andre salonger der vippene blir helt ødelagte etterpå, det har heldigvis ikke jeg opplevd hos Glimt! Dere kan bestille time på 730 11 362.


Hva synes dere?

//Sponset i samarbeid med Glimt Bli Ny

6 kommentarer

Siste innlegg