rosin i tanna

Hei dere! Jeg var såå sliten etter skolen i dag, åtte timers skoledag gjør noe helt spesielt med meg. Dessuten var det siste faget økonomi, og jeg tenkte det ikke hadde så mye å si å bare chillen littegranne, men våknet fort da vi fikk høre at vi måtte få godkjent oppgaven før vi fikk dra hjem. – Og en oppgave i økonomi tar seriøst et ååår. Så vi jentene ble seff sittende igjen på overtid og stakkars Johanna som tar taxi fra skolen pga skadet fot rakk den ikke hahaah, så en haltende Johanna på krykker måtte ty til busstur. Jeg og Katrine dro på butikken i halvsovende tilstand og kjøpte inn til wok, så dro vi hjem til henne og slappet av.

Ellers tok vi klassebilde i dag, og klassen min fant ut i går kveld klokka ni at vi skulle være troll. Og det ble vi. Med rutete skjorter, bustete hår, rosin i tanna og sotete sminke + fregner av en eller annen grunn. Noen timer etter shooten kom vi på at what har troll liksom fregner?? Aner ikke hvor vi fikk det fra, men fikk en søt, liten julenissetwist på det hele da.


sliten og sulten ungdom

Hvordan har dagen deres vært?

11 kommentarer

Siste innlegg