fredagskveld på en søndag

Hei dere! I dag er det mandag og vi starter uka med blanke ark. Eller nei det er vel en stund siden skolestart nå, så skrivebøkene er nok allerede skravlet på. Uansett, denne helga var utrolig fin og jeg følte den varte en uuke. Sånn blir det når man har festligheter på fredagen, da blir liksom helga så lang. Dessuten hadde vi atter en fredagskveld i går, med pizza, godteri og film. Jeg, Katrine og Anna tilbrangte formiddagen på 3T før dro hjem til meg og bakte nydelig, glutenfri pizza og så The Other Woman.

mine bestiser

naam

Litt dårlig kvalitet på bildet kanskje? Det kan være det er et ord i oppskrifta dere ikke har hørt om før, ‘Xanthangummi’. Det er noe man kan tilsette i glutenfri bakst for at den blir bedre å holde på med. Jeg kan egentlig forklare mer i et annet innlegg!

Ha en fin kveld, vi blogges!

15 kommentarer
    1. Høres ut som om du har en veldig fin vennegjeng! Jeg lurer på om du kan vise noen flere klipp fra håndball banen eller deg og vennene dine?:) Elsket den forrige!

    2. Jeg har nettopp fått vite at jeg har cøliaki, så jeg trenger all hjelp jeg kan få når det gjeld mat.
      Lurer på den oppskriftboken du har bilde av i innlegget, er det en kokebok som er glutenfri? Isåfall hva heter den?
      Hadde vore veldig bra om du kanskje kunne lage ett innlegg med oppskrifter(glutenfri) som du bruker 🙂
      Håper du kan svare! <3

    3. Hei! Jeg lurer på hvilken vinterjakke du kommer til å bruke i vinter? Vet du om noen nykommere? Sitter stuck i år, og vil veldig gjerne høre din mening ☺️

    4. Fin tirsdagskveld til deg snuppa <3 I dag har vært en ganske vanskelig dag for min del (jeg har startet opp å blogge igjen etter pausen min på fire dagen på grunn av det som skjedde på fredag) og jeg har derfor vært litt deppa... Det å kunne kose meg med blogginnleggene dine da, har vært helt fantastisk! jeg ønsker derfor å gi deg et stort takk for at du er du og for at du får meg til å glemme!

    5. Hege: Ja det er en glutenfri kokebok, Glutenfri Baking. Den selges på forskjellige bokhandlere, og den er super. Jeg publiserer ofte glutenfrie oppskrifter, bare klikk på kategorien ‘glutenfri matglede’ i sidemenyen på bloggen min.

    6. Hi 🙂
      Can you send me to e-mail translation the recipe of pizza? I can speak only Czech, English and Slovak. Thank you 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg