aprikos shake!

Når jeg kom hjem fra skolen i dag bestemte jeg meg for å lage en skikkelig god lunsj. Vi slutter jo halv tolv på fredager og det er så herlig. Da blir det på en måte helg allerede på torsdagen. Men hvertfall, god lunsj ble det! Jeg fant meg selv i det kreative hjørnet igjen og fant ut at jeg ville lage en sunnere milkshake-variant av tørket aprikos, melk og bananer. Var svært skeptisk i starten, men den ble faktisk utrolig god! Det ble akkurat nok til ét glass, men det var nok haha. I tillegg lagde jeg mine berømte havrepancakes med hvitost på nammis♥

Noen som tør å prøve? Gi meg gjerne tilbakemelding og eventuelt tips til andre sunne varianter 🙂

10 kommentarer
    1. Hei!
      Veldig random spørsmål men leste tidligere på bloggen din at du har tatt vippeextensions på Glimt på Solsiden.
      Vurderer å prøve det der selv, men hvordan ble vippene dine etter du tok de av? Mistet du mange vipper, og føler du deg avhengig av påfyll? Har hørt mange skrekkhistorier om jenter som mister mange øyevipper osv, vil finne en bra plass om jeg skal tørre å prøve .

    2. Hei! Digger deg og bloggen din!:))Du burde prøve denne shaken her: 1 frossen banan (kuttet opp i skiver og lagt i fryseren over natten), valgfri melk (skummet/lett, mandel, soya), 1 ss peanøttsmør (valgfritt, men veldig godt:)og 1 tsk sjokoladepulver/kakao. Bare å mikse sammen i en blender:D Dette blir på en måte en slags sunn sjokolade “milkshake”, fordi den frosne bananen gjør at shaken får en “is-aktig” konsistens. Det smaker seriøst nesten som milshake, supergodt!:)) Perfekt etter trening pga. proteinene fra melken og de raske karbohydratene fra bananen, + sunt fett fra peanøttsmøret hvis man bruker det! Prøv den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg