sulten på kake

Hei! Da er jeg tilbake i form til å blogge haha, har vært helt ødelagt i kroppen etter helga. Som dere vet så var jeg på treningsleir med håndballaget på Levanger fra fredag til søndag. Blant annet så hadde vi en turntrening faktisk, og jeg har trent muskler jeg ikke visste jeg hadde og tøyet på plasser jeg ikke visste jeg kunne tøye. Alt i alt var det en veldig morsom helg med håndballjentene. Under er noen bilder fra de siste dagene. Jeg, tvillingene og Hanna delte en koselig campinghytte og levde the west coast nigga swagga life med godteri og kortspill hele natten !! ;p

Når jeg kom hjem på søndagen, sto Stjernegrillen for tur og det ble en juicy baconcheese burger med chips og brus til middag. Etterpå inviterte katy til afterbirthdayparty med kakerrester fra familiebursdag og jeg sier ikke neitakk til det. I går derimot var det back to dieting (neida) og jeg, Anna og Katrine spiste masse god frukt og så favorittfilmen min Divergent ♥♥

Hvordan har helga deres vært?

9 kommentarer
    1. Ser ut som dere har hatt en fin helg da 🙂 synes du gjør noe spennende hver helg jeg 🙂 nei har gjort lite i helga, var hos mamma på fredag ellers så har jeg bare sett vampire diaries og slappet av 🙂

    2. Kan du versåsnill (!!) legge ut link eller si hvilken side du ser divergent på?? har veeldig lyst å se den men finner ikke en sikkelig verson..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg