vinn personlig almanakk!

Det er årevis siden jeg sist hadde en konkurranse her på bloggen, så jeg tenkte det var på tide å sette i gang en til dere nå! Nok en gang samarbeider jeg med personligalmanakk.com om en giveaway til dere. Jeg mottok selv en personlig almanakk i fjor og elsket den. Den er veldig praktisk nå ved skolestart, men ellers kan du velge startmåned helt selv, så det har ikke noe å si om du kjøper en almanakk midt i året. Det som kanskje er best med dem er at du designer dem helt selv og kan tilogmed ha dine egne bilder på framsiden. Konkurransen avsluttes på onsdag og jeg trekker hele 5 vinnere så her er det stor sjangse for å stikke av med en almanakk.

Bare legg igjen en kommentar med navn og mailadresse! Og de setter svært stor pris på om dere follower dem på både instagram (@personligalmanakk) og facebook her.

Bilde fra facebooksiden deres

Lykke til!!

770 kommentarer

Siste innlegg