tidlig på bloggfronten

Heihei! I går sluttet jeg sent på skolen og dro rett hjem til Katrine etterpå for å gjøre mattelekser. Hahah enn det da, lekser allerede, shit. Senere dro vi på trening og kom hjem akkurat sent nok til at jeg ikke rakk å blogge. I dag derimot er jeg på bloggfronten før dere rekker å komme hjem fra skolen tilogmed. Vi har nemlig turdag i dag, og har oppmøte klokka ti.

Igjen har jeg litt tight schedule så får ikke så mye tid til overs (til kuwtk) (og bloggen da seff) desverre. Etter skolen drar jeg på photoshoot med 3t for så å dra rett på håndballtrening – smiiilefjes. Uansett, dagens antrekk er ikke så sykt spennende (jeg er fullpakket med turklær), men her var gårsdagens:

t-shirt fra H&M, bukse fra Gina Tricot, cardigan husker jeg ikke hvor er fra, og sko som dere ikke ser, fra Toms.

9 kommentarer

Siste innlegg