I woke up like this

Hei sann hello! I dag våknet jeg, wait foor it, klokka halv ett!! Det er rekord, jeg har ikke våknet så sent dagen etter nyttårsaften engang. I går kveld var jeg på en liten sommerfest med folk fra klassen og litt rundt om kring i byen, noe som var veldig morsomt. Var ikke like morsomt å våkne i morrest med gårsdagens sminke. Men morgenen ble betydelig bedre når jeg fikk beskjed om at vi skulle ha trening i granåsen om to timer :):):) Haha neii, men det var herlig etterpå da. Treningen var faktisk ganske morsom også, vi var seks stk som møtte opp fra laget, og på oppvarmingsjoggeturen (som egentlig skal vare rundt 20 min) så rotet vi oss bort i skogen og kom tilbake en time senere hahaha.

smil til kamera

liten gjesp under photoshoot må være lov

 Joggedressen fra Adidas fikk jeg forresten fra 3t. Den 25 august relanserer de nettsiden sin og får masse fine klær. I’ll let you know when that time comes.

9 kommentarer

Siste innlegg