hashtag stolt

Hei! I dag kjørte vi hjem fra hytta og kom hjem rundt ett tiden. Etter for mange dager treningsfravær måtte jeg løpe meg en tur, noe som var deilig. Tok meg selv i å smile mens jeg løp bortover i overskyet og ellers ganske trist vær. Så får jeg noen ganger slike tvangstanker som at jeg ikke kan slutte før jeg er hjemme på akkurat en hel kilometer, hvis dere skjønner. Sånn at når jeg hadde sprunget litt over 6 km og nesten kunne se huset mitt, måtte jeg løpe rundt som en galing, rundt skolen og rundkjøringer til jeg kom til 7 km haha. (litt uskyldig skryting av den lange turen min hehe) #stolt

Nå har jeg nettopp dusjet og skal ta turen til Nora med Hanna og Johanna for tacokveld ♥ Bildene under er fra i går kveld.

Det er forresten fortsatt noen uker igjen av sommerferien og jeg har lest ut alle bøkene som skulle holde ferien ut. Så hvis noen har tips til gode bøker, give mee. Jeg liker godt slike bøker som Bienes Hemmelige Liv, Drømmehjerte og Tilbake til Tall Oaks

42 kommentarer
    1. Du må lese “the perks of being a wallflower”, “indias datter”, “tusen strålende soler” og “little bee”! Og for litt humor er ellingbøkene helt utrolig morsomme og smårare! De heter “utsikt til paradiset”, “fugledansen” og “brødre i blodet” 🙂

    2. Du må lese serien om Avdeling Q av Jussi Adler-Olsen. De handler om en etterforskningsgruppe som løser gamle uoppklarte saker. Veldig spennende bøker med en masse humor og innteresante karakterer. Anbefaler dem på det sterkeste.
      Anbefaler også serien bak filmen Divergent, som gikk på kino rett før sommeren. Serien består av 3 bøker. Om du liker The Hunger Games så liker du nok disse bøkene også. Leste bøkene nå i sommer og slukte alle tre på omtrent 2 uker. Om du vil lese disse anbefaler jeg å lese de på engelsk :D.
      BTW, viktig med litt snikskryting en gang i blant når man har gjort noe man er stolt av 😀

    3. Kjenner meg igjen i de tankene du! Skulle løpe “bare” 10km en gang (langt nok mål i seg selv), kom litt over og endte opp med 15 for å ha et helt tall haha… Anbefaler deg å lese “Bli best med mental trening”, ikke helt sånn ferie avslappingsbok, men Guuud for ei bok! Du får et helt nytt syn på hverdagen, ganske fantastisk faktisk:-) Du kommer ikke til å angre.
      Ha en fortsatt fin ferie! (Skriv gjerne hva du syns om du leser den(du hakkje nå valg no assa;))

    4. Hvis du likte bienes hemmelige liv så må du lese “CeeCee Honeycutts reddende engler”, den er såå fin!

    5. Les Et helt halvt år, eller Evig søndag, eller Tusen strålende soler, om du ikke har lest de før! De er utrolig brae bøker

    6. Anbefaler:
      – The Invention of Wings (Samme forfatter som Bienes hemmelige liv)
      – Faen ta sjebnen(The Fault in Our Stars)
      – Et helt halvt år
      – Tusen strålende soler
      – Morgen i Jenin
      -CeeCee Honeycutts reddende engler
      – Idas dans
      – The Hunger Games serien
      – Divergent bøkene
      – The perks of being a wallflower
      – Øya

    7. Fin onsdagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke vært dersom du hadde sett meg nå, svetten renner som bare det! Jeg har nemlig nettopp stått ute i solsteken her i Tenerife og knipset bilde på bilde av kveldens antrekk! Både toppen og skjørtet er nytt, du kan se det i mitt seneste innlegg om du er interresert!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig lille-lørdag og en god sommer videre!

    8. John Green sine bøker ! Leser Looking for Alaska, og planlegger å lese resten av bøkene hans før sommerferien er over !

    9. do you like fantastic novel? if you do, can read a song of ice and fire series .
      but if you watch the game of thrones, don’t read the books. might be -spoiler- 🙂

    10. Du må lese The perks of being a wallflower, Looking for alaska, Paper towns, The fault in our stars, Blomstenes hemmelige språk, Kunsten å høre hjerteslag! utrolig fine og gripende bøker alle sammen 🙂

    11. Les Eleanor & Park av Rainbow Rowell eller Hvis jeg blir av Gayle Forman 🙂 Sistnevnte kommer på kino 🙂

    12. Hvis du liker Tilbake til Tall Oaks er Den glemte hagen noe for deg. Samme type bok, er veldig bra i hvertfall! Vil også anbefale Senor Peregrino (samme forfatter som skrev Drømmehjertet). 🙂

    13. åå drømmehjerte må være favoritten. Du burde prøve Mofongo, av samme forfatter, Cecilia Samarti. Har nettopp kjøpt den, så den ligger klar til lesing 🙂 Også en bok du burde lese er Indias datter, som er en veldig fin bok 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg