tidlig morgen

Hei! I dag våknet jeg tidlig på grunn av sola som skinte inn vinduet, prøvde å tvinge igjen øynene, men det gikk bare ikke. Og det skal sies at når jeg sier tidlig så mener jeg klokka åtte ja. Det endte opp med at jeg lagde meg en kopp te, surret meg inn dyna og så en film. Etterhvert sto jeg opp og bestemte meg for å jogge meg en tur, noe som var døden i denne varmen. Når jeg kom hjem rakk jeg bare å ta meg en slurk av vannflaska mi før Johanna sto på kjøkkenet og skulle ha meg med på 3t. Sier ikke nei takk til det. Eller jo jeg vurderte det når hun var fast bestemt på at vi skulle GÅ dit. Etter jeg fikk scooter vet jeg ikke lenger hva ‘gå’ betyr, likevel endte vi opp til fotts.

Etter flere timer trening dro vi på city syd for å belønne oss med litt shopping. Endte opp med en jumpsuit, en topp og et skjørt. Jeg kan vell vise dere det senere.

I morgen tidlig tar jeg toget til hytta, for å slappe av og kose meg i min private syden. Og når jeg sier tidlig mener jeg halv sju ja. Kjøpte meg et blad og litt godis til turen. Sushien ligger desverre godt plassert i magen min allerede, ups..

Hvor tilbringer dere ferien deres?

11 kommentarer

Siste innlegg