first day in france

Hei kjære lesere! Nå har det seg slik at vi har ordnet med internet, and I am so happy! Jeg har ikke internett heele tiden og jeg har også begrenset med tid til å blogge, men som dere ser så er det prioritert høyt på skalaen likevel. Uansett så har jeg det utrooolig herlig på cruise, det er så fint her! Det ligner faktisk på det forrige cruiset jeg var på, på en prikk, men det gjør jo bare at jeg kjenner meg litt bedre igjen i de store gangene.

I dag stoppet båten i Toulon i Frankrike, og det var en fantastisk søt, liten by. Gatene var fulle av boder med forskjellig tapasgreier, grønnsaker og saftige frukter. Smakte noe annet enn det man får på Rema for å si det sånn! (No offence) =)

topp fra Gina Tricot og shorts fra Levis

spiste lunsj på en typisk fransk restaurant

Nå holder jeg og Pernille på å ordne oss for kvelden, og det er ‘formal night’ i kveld, så altså litt finere kledd. Er så deilig å komme tilbake på rommet å dusje, spise pringles, smøre seg inn i aftersun og sakte men sikkert få ræva i gir å ordne seg. Hva synes dere om bildene?

12 kommentarer

Siste innlegg