last 24 hours

Hei folkens! Da er jeg tilbake på trøndersk jord, kom hjem sent i går. Jeg og Hanna tok først flybussen fra Fredrikstad til Gardemoen, TO timer i buss med en mac som hadde igjen 20 min før den blekket 🙂 jess. Jaja ble en koselig tur med hjemmelagde boller og kaffe, og når jeg sier det på den måten skjønner jeg hvorfor Hanna spurte om jeg følte meg som en gammel mann der jeg satt haha…

Da jeg kom hjem rakk jeg ikke være hjemme mer enn fem minutter før Katrine sto på døra med godteri og brus, klar for jentekveld haha ♥ Så vi lagde oss tortillapizza og satt opp hele natten og snakket og spilte kort faktisk.

I dag tok jeg turen til Solsiden i hovedsak for å fylle på med vippeextensions. Etter det vandret jeg litt rundt i byen og kjøpte noen småting og fikk meg en sponset lunsj hos Kvikkbar, nyydelig smoothie og sushi ♥♥ Kommer outfit litt senere, vi blogges! 

7 kommentarer

Siste innlegg