hjem fra håndballsamling

Heeeello! Herlighet som jeg har savnet bloggen haha, helt seriøst. Føles som jeg har vært borte i tre uker… Endelig er jeg hjemme, and it feels so good! Har vært på håndballsamling i fire dager, med to harde treninger hver dag. Når jeg dro hadde jeg både feber og litt av hvert, så det var vell ikke så lurt å dra i første runde, men det gikk bra. Det har vært fire dager med masse latter (,svette og tårer) haha neida joda. Hadde ikke planlagt noe innlegg med bilder fra oppholdet, men fant noen fine (stygge) bilder på mobilen.

De to bildene med nugatti og daimkake var da jeg kom hjem, det første jeg kastet meg over var alt jeg fant av sjokolade. De to nederste bildene til høyre av meg og Maja forklarer vell dagene i korte trekk haha. – Opp tidlig, sent i seng, økologisk havregrøt og lukten av svette 🙂

Men jeg har ikke tid til å slappe av lenge, om noen timer tar jeg fly med Hanna og Johanna til Hvaler ♥♥♥

Hvordan har de siste dagene deres hvert? Noen som har savnet meii? haha obligatorisk å svare ja på det siste spørsmålet assa.

14 kommentarer

Siste innlegg