ryddings i klesskapet

Hei dere! I dag har jeg sortert så og si alle klærne jeg har (hadde) i klesskapet og kastet ut 60% av det hele haha. Kanskje har jeg plass til litt nye sommerklær. I tillegg til det så har jeg jogget i skogen med mamma, noe som var veldig herlig nå som sola gløttet litt tilbake på Heimdal. I nuet sitter jeg helt utslitt i sofaen med ny sesong av pretty little liars og havregrøt med honning og kanel.

I morgen tiiidlig skal jeg på photoshoot for 3t, med blant annet kjæresten min haha, men mer om det kan jeg fortelle i morgen 🙂 Vi blogges!

Hva har dere gjort i dag?♥

12 kommentarer
    1. I dag har eg sett på film og ryddet i kleskapet også, hihi. Her vart det også kastet ut ganske mye.. Har så uendelig lyst å trene eller ta meg en joggetur men klarte å forstue kneet på forrige fotballkamp.. Så eg må nok tilbringe sommerferien på krykke :(( Syns det er utrolig vanskelig å bare sitte i ro og se på film hele dagen, siden eg egentlig trener 6 dager i uken og jogger over 30 km i uken..
      Jaja slik er livet.. Så eg tenkte å kjøpe meg litt nye treningsklær eller få mamma til å kjøpe, slik at det blir enda gøyare å kunne trene igjen 😉 Men eg lurte på hvor du har kjøpt/bestillt tightsen som du har på på bildet over? 🙂
      Håper å få svar!! 🙂

    2. åå, du virker så flink til å trene og spise sunt! er i tyrkia for øyeblikket, så i dag har vi vært på stranden, så skal vi vel snart ut og spise litt:) ha en fiin kveld

    3. til ukens eller månedens spørsmål :
      – hvilke ppiller bruker du, og har du fått noen bivirkninger av de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg