Vippserum fra Xlash

reklame

Hei! Nå tenkte jeg å skrive et innlegg om et produkt jeg mottok i posten i går. Det er et vippeserum fra Xlash som skal gjøre vippene mørkere, tykkere og lengere etter kun 3 uker! Nå har jo jeg nettopp satt på vippeextensions så jeg må prøve det ut når jeg er ferdig med det. Men for dere andre som ikke vil bruke altfor mye penger på extensions så er jo dette perfekt og mye bedre for vippene.

Man hører om slike vidunderprodukter annenhver dag, men dette produktet har jeg faktisk trua på. Xlash er også blitt kåret til det beste og mest solgte vippeforlengende middelet på markedet og har 100% fornøyd garanti, som vil si at hvis du ikke er fornøyd får du pengene tilbake.

HER er nettsiden deres og gjerne lik facebooksiden deres HER

 Under ser dere et bilde av før- og etter bruk av Xlash. Det er forresten ikke meg på bildet 🙂

Fordeler med Xlash:

♥ gjør vippene lengre, tykkere og mørkere

♥ produktet er laget av 100% planteekstrakter

♥ er ikke testet på dyr

♥ 100% fornøyd garanti

Akkurat nå kan dere få 100 kr avslag hvis dere bruker rabattkoden MATHILDE (trykk her) Den varer fra i dag og tilogmed fredag.

Noen som har prøvd det, eller ønsker å prøve det?

8 kommentarer
    1. Xlash virker kjempebra. Brukt det i 3 måneder å har fått sykt lange vipper. Flere som spør om jeg har extenion eller falske. Så lange har de blitt. Har fortsatt igjen, men skal jammen benytte sjansen til å kjøpe en ny nå som det er rabatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg