oppladning

Heii! Hadde skikkelig lørdagsfølelse i går, først med to håndballkamper og etterpå kosekveld with my killsquad. I dag fortsetter cupen og jeg har oppmøte en halvtime. Både jeg og Pernille er med på cupen så huset er fullt av grønne svette klær overalt hahaha.

Min oppladnings-mat-rutine egner seg egentlig ikke på en rosablogg i det heletatt, stakkars små jenter som leser bloggen får sikkert mareritt av den grove sildebrødskiva. Men jaja sunt er det og fra mitt perspektiv er det perfeksjon haha.

Jeg tenker å kjøre månedens spørsmål senere i dag, så hvis dere har noe dere føler burde være med så spør i innlegget her 🙂

23 kommentarer
    1. Hvordan har du og kjæresten din det sammen?
      Kan du lage et eget innlegg med hva du og kjæresten din bruker å gjøre sammen?
      Kan du og kjæresten ha fotoshoot en dag, og legge ut masse søte bilder?
      Kan du ha spørsmålsrunde med kjæresten der begge svarer?
      Hvilke gaver har fdu fått av kjæresten din?

    2. Er studiespesialisering vanskelig?
      Hvordan er klassemiljøet i din klasse? Har dere “gjenger”, eller er alle venner?
      Hvordan er det å bo i Trondheim?
      Hva skal du gå til neste år?
      Angrer du på at du valgte studiespesialisering? Ville du gått noe annet f.eks. idrett?
      Synes du selv det er kult å ha foreldre som eier 3t? 3t er jo stoooort 🙂

    3. Spiser du godteri og sånn?
      Hva var snittet ditt da du gikk ut av us, og hva er snittet ditt nå?
      Skal du ta realfag eller samfunnsfag neste år? Hvilke?

    4. Hvordan trener du på tredemøllen? Vis du bare løper en joggetur på tredemøllen, hvor fort og lenge løper du? (Hastighet)
      Hvor mange trappetrinn er det i Granåsen? Og hvordan orker du å løpe opp der? Det er jo så langt eller?
      Hva har du med til Lunch på skolen? Og har dere kantine med sunn mat? Eller går det i sjokomelk og boller på skolen?

    5. Tips til oppvarming? Synes både tredemølle og elipse er drittkjedelig..
      Skal du gå realfag eller samfunn?
      Hva skal du i sommerferien?
      Hvordan språk har du, og er dette siste året eller skal du ha det tredje året også?

    6. Hvordan er forholdet ditt til kjæresten din, mener du?
      Jeg skjønner ikke helt hvordan du har tid å energi til å gjøre så mye som du gjør, altså blogg, skole, venner, trening, familie, hytta og kjæreste? Så hvordan får du det til?
      Hva skal du i sommer? Tips til hva man kan finne på om man kjeder seg til sommeren? Takk, elsker bloggen din!💛

    7. Kan du fortelle litt om når du var i Thailand og dere måtte løpe fra den flodbølgen? Skal til Thailand til vinteren skjønner du, så eg interesserer meg litt for det, haha ;D

    8. Har du fått karakterene dine for dette semesteret og hvordan gikk det?
      Er studiespesialisering vanskelig eller er det ikke så stor forskjell fra ungdomsskolen til vg1?

    9. Hva er favoritt-tingen med å blogge?
      Jeg skal til Berlin i juli, har vært der før. Men har ikke fått vært i alle butikkene. Hva er must butikkene?

    10. Heiiii!
      Heia Heimdal i grønt. Haha, jeg er teit som alltid, men jeg digger fortsatt bloggen din. Det er så kult at noen i nærområdet blogger, jeg har liksom snakka med deg, haha. Dette hørtes teit ut, vet.
      Klem, Aurora

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg