månedens spørsmål

Kan du leggge ut spotify work out lista di?

Her


har dere alltid frukt og masse sånt hjemme, eller kjøper du det inn?

I huset mitt er frukt et must, må alltid ha tilgjengelig frukt haha.

Jeg skjønner ikke helt hvordan du har tid å energi til å gjøre så mye som du gjør, altså blogg, skole, venner, trening, familie, hytta og kjæreste? Så hvordan får du det til?

Det samme spørsmålet blir jeg stilt ofte av meg selv og andre. Det er sant jeg gjør veldig mye, men når det er sagt så går jeg på skole med venner, kjæresten er venn med mine venner, jeg drar på hytta med kjæreste eller venner, trener med venner og blogger om hytta, trening, venner og kjæreste. Hahah det ga sikkert ingen mening, men det jeg prøver å si er at, alt på en måte går sammen så det ikke blir så mye likevel.

Skal du gå realfag eller samfunn?

Samfunn – økonomi, rettslære og markedsføring

Hvordan språk har du, og er dette siste året eller skal du ha det tredje året også?

Jeg har tysk, og jeg skal bare gå to år ja

Hvor er shortsen og genseren fra?

Om jeg ikke husker helt feil så har jeg kjøpt shortsen på Urban Outfitters, og genseren er kjøpt på en butikk som ikke finnes lenger i Sverige heh sry


Pleier du å spise sunt i hverdagen? Er det sånn at du sier nei til kake liksom?

Jeg pleier å spise så sunt som mulig i hverdagene. Det er ikke så ofte jeg kan si ja til kake fordi jeg som regel ikke tåler det, men hvis jeg først blir tilbytt en glutenfri kake, da skal jeg låve deg at jeg gir blanke i hvilken dag det er haha.

Når du sier du jogget bort helgens godsaker, hvordan gjorde du det? Hvor langt jogget du? Jogger du hver dag?

Nei det var jo ikke helt seriøst at jeg hadde jogget bort helgas godsaker, men jeg jogget i en time og nei jeg jogger ikke hver dag.

Hva har du med til lunsj på skolen? Og har dere kantine med sunn mat? Eller går det i sjokomelk og boller på skolen?

Det går absolutt ikke i sjokomelk og boller nei. Noen ganger har jeg med kyllingsalat eller brødskive med et eller annet på, andre ganger kan jeg kjøpe salat i salatbaren i kantina. Vi har mye usunt i kantina, men også en del sunt som salat og diverse yoghurter osv.

Hvor mange trappetrinn er det i Granåsen? Og hvordan orker du å løpe opp der? Det er jo så langt eller?

Vet ikke nøyaktig hvor mange, men det er langt ja haha. Det er helt jævlig, men no pain no gain er det ikke det de sier ;p

Hvor ser du Orange?

♥ ♥ Netflix ♥ ♥ 


Hvor ofte trener du?

Prøver å få til å trene hver dag

Kan du ha spørsmålsrunde med kjæresten der begge svarer?

ææii den er jeg skeptisk på haha

Angrer du på at du valgte studiespesialisering? Ville du gått noe annet f.eks. idrett?

Angrer ikke et sekund 🙂

får du mye fregner om sommern? det ser ikke ut som du har fegner.. syntes du det er fint med fregner?

Ja jeg får masse fregner, men de vises ikke så godt fordi de er så lyse. Jeg synes det er kjempesøtt og sjarmerende med fregner haha. Okei når jeg ser på bilder fra sommeren i fjor nå, så vises dem jo ikke i det hele tatt… wtf skal ikke jeg liksom være ginger.


Hvilket kamera bruker du? 🙂

EOS 600D

Har noen av de andre jentene blogg?

Nope

Jeg klarer ikke å klikke på linken, kan du fortelle hvor du fikk dekselet med lader fra? Kjempesmart for konsert osv. 

Her er link til dekselet 🙂

Hvis du har bruker på Polyvore, hva heter du da? 🙂

Jeg har ikke bruker

Hva er det du dypper jordbærene oppi? Så utrolig godt ut!:)

En glutenfri frokostblanding som heter Kick! Den er utrolig god. Selges på vanlige matbutikker som rema, rimi osv.


Tåler du havre når du har Cøliaki?

Jepp

Kan man få kjøpt glutenfri oreokake, eller lager du selv?

Jeg lager selv, har skrevet oppskrift på den HER

Bruker du pulsklokke? Hvordan modell har du? Og anbefaler du den? Og isåfall hvor får man kjøpt den?

Ja bruker en fra Suunto som er best i test, så den anbefales. Kjøpte den på 3t.

Er du glad i å ta fly og syns du de går fint å fly over lange strekninger ?

Når jeg var sånn typ tre år så eeelsket jeg å fly, men etter det som skjedde i Thailand fikk jeg litt skrekk for det meste, så jeg hatet det en periode. Men nå igjen så liker jeg det fordi som regel skal jeg someplace good når jeg tar fly.

Hvordan møttes du og Knut?

Vi har veldig mange fellesvenner så vi møtte på hverandre flere ganger og ble venner og snakket veldig mye, såå ble vi etterhvert litt mer enn venner da tihi. Long story short :):):)

Kan du anbefale Speedfight? hva er bra/dårlig med den?

Hm jaa jeg anbefaler den. Det som er bra med den i forhold til andre scootre synes jeg, er at den er mye tyngre og stødigere, når jeg kjører noe annet nå føles det som jeg sitter på et leketøy i forhold. Men den går ikke like fort som de andre, eller hvertfall ikke min da.

Noe dere lurer på til neste gang?

36 kommentarer

Siste innlegg