to sultne piker

Hei! Fint at dere likte de forhåndskrevne innleggene mine. Det har vært litt tamt på kommentarfronten i det siste, så jeg håper ikke jeg blogger kjedeligere enn vanlig eller noe, da må dere si fra!! Jeg har hvertfall hatt en finfin helg på hytta med god mat og masse kortspill. Har vært litt overskyet, men varmt i lufta så det var ikke noe problem. I dag var det finest, men vi bestemte oss for å dra hjem med toget. Fikk slikket litt sol og saltvann før vi dro likevel.

To sultne piker kom hjem til et ikke så fristende kjøleskap, men klarte å frese sammen litt egg og grillpølse haha. Nå skal jeg chillen i to sekunder før jeg må ordne meg å dra til Solsiden. Skal møte Johanna og Hanna for å spise pizza i kveldssola på Una og kose oss.

Hvordan har helga deres vært?

13 kommentarer

Siste innlegg