solbrent pike

Heii! I går ble en sen kveld, jeg var nemlig på bursdag, noe som var utrolig morsomt. Så jeg ble vekket i morrest av kjæresten og vi lagde frokost sammen og spiste ute. I hele dag har jeg ligget og solet meg (og blitt solbrent) hehh. Når det nærmet seg middagstid ble jeg og søstersen sulten på grandiosa så da ble det grandiosa.

Nå har jeg ordnet meg og skal kjøre av gårde til en kompis for å grille, ha en fin kveld!!

Jumpsuit fra Bikbok og sko fra Toms

Hva synes dere om antrekket?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg