kos på en søndag

God kveld dere! I dag har jeg ikke gjort veldig mye spennende, så har ikke så mye å blogge om. Men jeg har trent da! Wihu hadde min første legday, dere vet “never skip legday” osv. Ja det er faktisk første gang jeg har hatt sånn ordentlig legday. Det brant i lår og legger, så det var helt perfekt og komme hjem til et varmt bad og masse god snacks.

Nå sitter jeg slengt i sofaen og ser Management på FEM, har faktisk aldri sett den før, men jeg tror den er morsom haha. I morgen er det mandag og ny uke, men det visste dere sikkert fra før av. Jahh god natt!♥

Hvordan har helga deres vært?

6 kommentarer
    1. Så fint Mathilde : ) du er verden best ; ) elsker virkelig bloggen å ha en fin kveld videre : ))))))))))) <3 hei.

    2. Jeg har lest bloggen din i noen år nå, og jeg elsker den!
      jeg skal til Trondhiem en helg i ferien, også lurte jeg på om du kunne skrevet litt om shoppingmuligheter? har lest om sirkus, høyer, solsiden etc, men hvor ligger de og hvilke butikker har de som du vil anbefale? ville blitt veldig glad om du kunne laget et lite innlegg om det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg