nytt i klesskapet

Hei! Tenkte å vise dere mine siste nyheter i klesskapet. Tidligere i uken var jeg på G-max, det er en stor utgave av G-sport, og kjøpte noen shortser. Var jo så fint vær i forrige uke, så da ble det nødvendig med treningsshortser fra Nike ofc.

Denne shortsen var faktisk for barn, så jeg kjøpte den i XL haha, kostet 250 kr.

Denne har jeg i S og den kostet 300 kr.

Så var jeg jo i byen i går og kjøpte en herlig jumpsuit på Bikbok i S for 245 kr. Har fått dilla på jumpsuiter og maxiskjørt, det er jo såå behagelig.

Noe dere likte?

11 kommentarer
    1. Digger, digger den andre shortsen fra nike, bestilte akkurat en sånn en i går, bare i andre farger. haha! Jumpsuiten var også supersøt og stilig 😀

    2. Forever in love With Your blogg Mathilde ; ) never say never du er mitt verden best jenta : ) <3 : ))))))))))))))))))))))))))))))))

    3. I’ve noticed Mathilde never responses to any comments either on the blog or on youtube.
      Jeg har lagt merke til Mathilde aldri svar på noen kommentarer enten på bloggen eller på youtube.

    4. I think i love so much Your blogg and you ; ) please never leave me alone : )))))))) i love yous o much.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg