overskrifter overskrifter

Hei dere! Jeg har skikkelig problemer med overskrifter på innlegg for tiden, er kanskje ikke så rart, jeg har jo tross alt brukt opp det meste av dem. Jeg kommer hvertfall ikke på noe spennende for tiden… Uansett, jeg var en tur i byen tidligere i dag med Hanna og Johanna. Vi spiste nydelig lunsj på Bari, de har forresten glutenfritt brød :):):):) Vi klarte endelig å styre bort fra Graffi ettersom vi spiser der hver gang vi er i byen, meeen skuffende nok måtte vi ty til dessert på Graffi (milkshake ups). Nå har jeg kastet av meg dongeribuksa og hoppet inn i noe langt mer komfortabelt og skal etterhvert ta turen til typen. Håper alle har hatt en finfin lørdag så langt og kos dere masse videre i kveld!♥

Kjedelig outfit menmen, ble litt travelt i morrest. Genseren er fra Vila, jakka er fra noe vanskelig jeg ikke vet hvordan skrives og buksa er fra Bikbok.

Hva har dere gjort eller skal gjøre i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg