eksamen jah

Veldig mye snakk om eksamen for tiden og det er jo forståelig. Det var jo eksamenstrekk i dag og jeg og resten av klassen min ble seelvfølgelig trekt opp, som den eneste førsteklassen, maks uflaks kalles det…. Heldigvis er det engelsk og ikke matte, så det er egentlig ikke så ille. Ser faktisk veldig positivt på det, fordi da er det veldig liten sjanse for å komme opp i muntlig, og det er så mye verre spør du meg! Eksamen er på onsdagen og forberedningsdagen på tirsdag, så i helga skal jeg utnytte friheten for fullt!

Noen andre som kom opp til eksamen?

31 kommentarer
    1. Så søt og fin blogg du har! 🙂
      Jeg har forresten en konkurranse på bloggen, hvor du kan vinne en valgfri bikini fra To Die For. Hadde satt stoor pris på om du hadde meldt deg på den 😀
      Klem Oda <3

    2. Går i 10ende, men ble også trekt opp i engelsk skriftlig! Såå glad! Har den på tirsdag, og forberedelsesdag på mandag 🙂 Lykke til!

    3. Går i 10ende, men ble også trekt opp i engelsk skriftlig! Såå glad! Har den på tirsdag, og forberedelsesdag på mandag 🙂 Lykke til!

    4. du kommer ikke opp til muntlig, når du kom opp til skritflig? ikke i 1 klasse? Sånn har vi det hvertfall:)
      Masse lykke til, fine deg!

    5. Kom seff opp i matte, HOLY det er mitt aller verste fag og jeg synes skikkelig synd på meg haha, jaja good luck😉

    6. Haha,mistenkelig likt mitt tilfelle. Ble trekt opp i engelsk som eneste førsteklassen, har forberedelsesdagen på tirsdag og eksamen på onsdag sånn som dere. Er helt enig i at det egentlig ikke er så verst, siden vi da sikkert slipper munnlig, noe jeg ikke var særlig gira på!! 🙂 Etter eksamen har vi jo nesten praktisk talt ferie <3

    7. Visst du går 1 året studie kan du jo ikke komme opp i muntlig om du har kommet opp i skriftlig? det fikk vertfall vi beskjed om 🙂

    8. Kom opp i engelsk og lurte på om du kunne skrive noen gode tips til hvordan man kan skrive en god engelsk tekst? Siden du virker så flink i engelsk 🙂

    9. Kom opp i engelsk 😀 Noe jeg egentlig er sykt glad for fordi jeg kom opp i matte i prøvemuntlig, så denne gangen kan jeg puste ut litt mer og satse alt! Lykke til på eksamen din! 😀

    10. Jeg elsker deg <3 : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    11. Jeg kom opp i matte!!! 🙁 ikke mitt sterkeste fag. Har fire der nå, men bruker å få 3 på tentamener (!). Håpet virkelig på å komme opp i engelsk. Der har jeg 6 på muntlig og skriftlig 🙂

    12. Sa til alle rundt meg at jeg kom opp i matte og 2 av vennene mine sa de VILLE opp i norsk og engelsk, og det skjedde. Må slutte å si at det jeg ikke vil kommer til å skje… Så var ikke noe overraskelse da jeg fikk vite det. Men holdt på å gråte da jeg gjorde oppgaver fordi jeg ikke fikk til noe. 🙂 3’er i matte (: Heldig med fri i helgen du, og ha en fin 17.mai Mathilde!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg