Day one in Berlin

Hei! Jeg sitter å tvangsspiser sjokolade fra minibaren på hotellrommet nå, i håp om å holde meg våken lenge nok til å klare å publisere dette innlegget. Shit lang setning, pust. Klokka er jo ikke elleve enda, men en hel dag med reising og masse gøy tapper energien. Vi reiste fra Heimdal i halv ti tiden og spiste frokost da vi kom på flyplassen.

De har forresten nydelig glutenfrie baguetter på Upper Crust på flyplassen, bare spør i disken.

Vi kom fram til hotellet i tre tiden og dro rett ut i byen for å se litt og dra på et museum jessss, hihi holdt på å dø fordi jeg var så sulten 🙂 Var artig.

Fikk i meg en giga biff og da ble jenta fornøyd

Ellers så bor vi i europas kanskje flotteste shoppinggate, jeg mener det, den er fantastisk. I dag var alt stengt ettersom det er første mai, men i morgen må jeg ta meg en titt i butikkene, og det gleeder jeg meg til! Her var dagens antrekk:

T-skjorte fra Tommy Hilfiger og sko fra Helly Hansen

Hva synes dere om bildene? // Har dere noen spesielle ønsker om hva jeg kan blogge om mens jeg er her? I såfall, legg igjen en kommentar!♥

21 kommentarer

Siste innlegg