grønn og herlig

Heii igjen! Lenge siden sist, eller fredagen hvertfall. Som dere sikkert vet var jeg på Lillehammer i helga og spilte Baldus-cup med laget. Det var utrolig morsomt og helt syykt fint vær. Trodde seriøst jeg var i syden. Med solskinn, håndball, tivoli og jentene kunne det neesten ikke blitt bedre.. Eller vi kunne jo ha vunnet da haha…. Vi tapte semifinalen på “sudden death” altså første målet vinner. Helt forjævlig, og bare flaks og uflaks, men sånn er det. Hadde vi vunnet den, hadde vi nok vunnet hele greia spør du meii haha.

Haha bildet nederst i midten er så festlig, har det til bakgrunnsbilde og smiler hver gang jeg ser det. Vi lastet ned en app som het OKHELLO så vi videochattet på hotellrommene, hahah noe så morsomt.

Ellers så kom vi hjem sent i går kveld, utslitte hele gjengen og møtte rett opp på spynorsk, ups mente nynorsk prøve i morrest, dere kan jo tenke dere hvordan det gikk. Har mattetentamen på onsdagen, så i dag og i morgen må det settes av til det, og planene for resten av uka skal jeg fortelle dere litt senere 🙂

16 kommentarer
    1. Kødda, det var slemt. Men serr, semifinalen var mye morsommere enn finalen. Vi så på semi som finalekampen

    2. Det er så gøy med sånne idrettsarrangement 🙂 Er utrolig kjipt å tape da, men er man med rette folka har det ingenting å si 🙂

    3. Jeg så deg i helgen, har dere en spesiell oppvarming før dere skal ha kamp? Har dere dans med musikk så kom gjerne med musikken siden mitt lag skal lage en ny dans snart!!

    4. serriøst var du i Lillehammer!? bor 15 min unna Lillehammer, og skulle egentlig på Baldus, meen laget mitt skulle på en annen håndballturnering 🙂 Så jeg kunne liksom sett deg om jeg hadde vært på balduscup.. jaja.

    5. Greitt at du ikkje likar nynorsk, men du får ta deg sammen og slutte å kalle det for spynorsk. Nynorsk er på lik linje med bokmål eit av Noregs to skriftspråk.

    6. Synes du det er gøy å lære bokmål, kanskje? La folk ha meninger om hva de vil. Det kan godt være at det er noe du misliker, som andre liker veldig godt, så dette går begge veier

    7. hi iam a huge fan of johanna? i think her name is. does she have a blog? a facebook where i can follow her? or instagram or any kind of social media to follow her a bit? my norsk isnt that good.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg