2048

Hei! Litt randomt, men over ser dere mitt fantastiske, sunne og gode mellommåltid, som jeg tenkte å vise dere. Værsågood 🙂 I dag var klassen på kino og så en eller annen krigsthriller som jeg ikke husker hva heter, såå det var jo greit. Etter filmen dro jeg, Markus, Johanna og Anna på torget og kjøpte oss en shviiindyr yoghurtis nammis. Deretter gikk vi faktisk — hold dere fast — på biblioteket i byen for å gjøre lekser hahahaha. Vi ristet av oss Markus da, så dro vi dit og øvde til tyskprøve som er i morgen og mattetentamen i neste uke. Er ikke vi bra flinke hæ??

Bildene over var de fire siste bildene på telefonen, så jeg slengte med dem. Fra øverst til venstre: Jeg og mark spiser yoghurtis ♥ Jeg og knut har det funny ♥ Har blitt hekta på et spill som heter 2048, anbefales dere blir klinsinnsyke av det ♥ Flinke johannanerden på biblioteket ♥

3 kommentarer
    1. Elsker bloggen din! Alltid mye inspirasjon å finne, og du virker som en utrolig søt jente. Lurer bare på om du og laget skal på cup denne helgen? Så nemlig at heimdal skulle spille på baldus 🙂 godt mulig jeg tar helt feil

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg