sommer og smoothie

Hei dere! Er helt fantastisk vær i Trondheim for tiden (nå håper jeg virkelig ikke at det blir dårlig fordi jeg sier dette). Klokka er snart halv ti og kveldssola skinner fortsatt inn vinduet. Etter skolen i dag dro jeg, Anna og Johanna til Granåsen, som er en slags park (??øh) der folk ofte trener. Det er masse fine skogsløyper der og hoppbakke, så vi kan løpe i trappene og tribunene. Helt jævlig da, men så værde etterpå. Har ordnet meg med pulsbelte og klokke og plutselig ble treninga mye morsommere, det anbefales!

Kom hjem og var helt gelè i kroppen, så jeg lagde meg mat og slengte meg ned med en film på sofaen. Fant ut i dag at jeg har engelsk tentamen i morgen, heh jaa.. Tar det med ro, viktig det å, eller..? Anywaays det er mange som spør om oppskrifter på smoothiene mine, så her har dere en jeg kom fram til i kveld. Smaken av sommer! Gi gjerne tilbakemelding og tips til andre smoothier jeg kan teste!

Ha en fin kveld ♥

23 kommentarer

Siste innlegg