månedens spørsmål

Kan du plis skrive et innlegg om helix piercingen din? Tok du med pistol eller nål? Hos frisør eller studio?

Jeg tror ikke jeg trenger å skrive et helt innlegg om det haha. Jeg tok det på en frisør på Trondheim Torg, med pistol.

Hvor høy er du?

Rundt 173 – 174 cm

Hvor mange push-ups greier du?

Haha jeg har faktisk en 50 days challenge med meg selv, der jeg tar en armheving mer for hver dag. Startet med 1, så 2 osv og jeg skal helt opp til 50. Er på 27 nå haha jessda.

Bare lurer på en ting, hvilken sportsbh bruker du til vanlig?

Forskjellige fra Nike

weheartit

Hvordan trener du mage?

Jeg trener egentlig ikke så mye styrke på magen. Mange tror at jo flere sit-ups du klarer jo finere mage får du, men det er ikke helt rett. Fordi du kan jo bygge så mye muskler du vil på magen, men du må også kvitte deg med fettet, ved å foreksempel løpe. Dessuten så trener du veldig mye mage uten at du merker det. Når du tar andre øvelser som blant annet knebøy så strammer du magen og dermed trener du den. Du kan få six-pack uten å ta en eneste sit-up. Men intervaller er fint, løp i 20 sek på tredemølle med høy hastighet og 10 sek pause x 10.

 

Hei! Lurer på hvordan det går med cøliakien og alkohol sammen? 🙂 Kjenner ei som har cøliaki, og hun kan ikke drikke alkohol (på grunn av gjæren, såvidt jeg har forstått).

Hm jeg kan ikke drikke vanlig øl, bortsett fra Corona, fordi det er så veldig lavt innhold av gluten i akkurat den. Det er likevell litt, så jeg vil ikke anbefale det til en med sterke allergiske reaksjoner. Ellers er det flere alkoholholdige drikker uten gluten, som foreksempel vin.

Hvor har du kjøpt ralph lauren t-shirten?

Fikk den fra kjæresten ♥♥ (den er fra Zalando)

Når man har cøliaki, slutter kroppen å vokse sånn som puppene liksom?

Haha neii

Har alle i gjengen din kjæreste? åååå

Hmm så og si, de fleste har vell det nå ja hehe

hvordan er det å ha fått kjæreste? 🙂

Neii det er veldig fint og koselig, haha vet ikke hva jeg skal si.

hvor redigerer du lyset på bilder? hvordan?

Jeg redigerer bildene lysere i Gimp, det kan lastes ned gratis, bare søk på google. Under ser dere forskjellen – den øverste delen av bildet er før og den nederste er etter.


Bruker du selvbruning, og isåfall hvilken? 🙂

St. Tropez Intensifier på kroppen og en spray for ansiktet fra Garnier.

hvor kjøper du glutenfrie tacolefser?

Jeg kjøper det faktisk på nærmeste Ica-butikk, men også på Meny blant annet.

glutenfri tortillapizza

Hva er ditt favoritt klesmerke?

Hmm Nike

Såå fint! Skjørtet var jo bare rå lekkert! hvilken modell og størrelse er det?

Vet ikke hvilken modell, men størrelse S eeeller M husker ikke helt, dette var sikkert kjempe mye til hjelp haha..

Hva synes dere om svarene? Noe dere lurer på til neste gang?

30 kommentarer

Siste innlegg