tips til skolemat

Hei! Hadde skole fra åtte til ett i dag med naturfag, liker egentlig at vi har fagdag hver onsdag, dagen går så fort. Vi hadde prøve i førstetimen og jeg føler det gikk helt greit.. Nå gikk den sikkert til heelvet haha. Etter skolen dro jeg hjem for å sove egentlig, fordi jeg ikke har sovet så mye det siste døgnet pga sene treninger og mye prøvepugging. Kaffe er vell det eneste som har holdt meg gående, haha høres veldig gammeldags ut men. Uansett så var jeg selvfølgelig ikke trøtt når jeg kom hjem, så jeg har bare sett serier og koset meg.

Jeg tenkte å komme med et tips til en sunn og god lunsj på skolen. Det er også veldig enkelt hvis du er motivert og setter av bare liitt tid. Det er rett og slett å lage en enkel salat kvelden før og sette den i kjøleskapet til dagen etter, og den er akkurat like god. Stek litt kylling i små biter, hakk opp salat, mais, agurk, tomat og eventuelt andre ting.

Ser ikke dette fantastisk godt ut? Så kan man hvertfall glede seg til lunsj!

Nå skal jeg på trening så vi blogges senere!

14 kommentarer

Siste innlegg