20% på miinto.no

I dag fra klokka 12.00 til i morgen klokka 12.00 er det 24 hour shopping spree på miinto.no. Det vil si at det er 20% rabatt på alle varene på nettsiden! Nettsiden har utrolig mye fint, og merker som blant annet Gant, Barfota, 2nd Day, Tiger of Sweden og Tommy Hilfiger + mange mange flere. Så løp og kjøp alle shoppinggale girls!

Militærgrønn vårjakke HER, neglelakk HER, parfyme HER, nydelig genser i korall HER, rosa Gant skjorte HER, t-skjorte fra 2nd Day HER, Valentine Sweater HER, blå og hvit stripet bluse HER, mørkegrønn kjole HER

Noe dere likte?

16 kommentarer
    1. Lure på om det kan komma toll? Fant ei jakka eg fekk lyst på, men e usikker om det komme toll i tillegg..Håpe på svar!:D
      Digge bloggen din forresten, du ser ut så ei knallkjekke jenta!!

    2. You are simply the best for me and i l really like you love Your blog everyday. Pic plz i wanna see Your New pic : )

    3. Hei 🙂 tenkte bare å komme et lite cølik tips, nemlig sempers nye musli som heter Multi Musli. Jeg har ihvertfall ikke funnet noen glutenfri musli som jeg har likt sånn veldig godt, men denne har jeg spist konstant etter at jeg fant denne nå for noen uker siden. Spiser den med gresk/tyrisk youghurt og honning og det er såå godt! Bare et lite tips da, syns forresten det er supert når du kommer med oppskrifter osv som er glutenfrie. Og sånn ellers må jeg bare si fortsett med den herlige bloggingen du gjør om alt og ingenting, det er braa!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg