watermelon cravings

Heello! Startet dagen i dag på 3t med fem av jentene, er så deilig å spise frokosten de har der etter man har trent. Frokosten var egentlig hovedgrunnen til at vi dro haha. Hadde en ellers fin skoledag som sluttet halv to. Så bar det seg rett hjem for å spise min, jeg vet ikke, femte vannmelonen denne uka?? Haha shit innser ikke før nå hvor mye det faktisk er. Jeg har skikkelig cravings på vannmelon for tida, tar meg selv i å sitte å spise en halv vannmelon med skje hele tiden. Det er så sykt godt, jeg tror jeg spiser sorbé-is liksom haha.

Etter å ha spist et par hundre vannmeloner fant jeg ut at jeg ville løpe meg en tur. Høres helt ekstremt ut siden jeg trente i morrest, men vi trente ikke akkurat så hardt, varmet opp bare for å tøye skikkelig bare. Så en løpetur på mølla etter skolen gjorde susen, hehe fitspo som feen.

også litt photoshoot da

Ha en super dag videre, vi blogges!

17 kommentarer

Siste innlegg