first class

 

Hei! Kom hjem klissblaut og iskald fra skolen for et par timer siden, hadde utegym – helt katastrofalt i dette været. Så når jeg kom hjem la jeg meg i et kokvarmt bad med te, nøtter og netflix og ringte pappa for å bestille en god, gammeldags risengrynsgrøt til middag. Nå skal jeg ikke på skolen før på torsdag wiii. I morgen skal jeg på en håndballsamling som varer hele dagen og på onsdag har vi fri igjen.

Bildet til venstre la jeg ut på instagram i går. Hadde kosekveld med jentene hjemme hos Anna med sushi og popcorn og masse godt hihi. Bildet til høyre er jo daa fra mitt førsteklasses bad etter skolen. Nå skal jeg bare chillen litt før jeg skal begynne å irritere hjernen min med dillemmaer igjen. Først og fremst trening – ikke trening? Fml…

18 kommentarer

Siste innlegg