french toast

Hei dere! Gikk rundt på skolen i søvne på fredagen, var så sykt sliten og hadde nesten ikke sovet. Så når Knut kom etter skolen tok det ikke lang tid før vi slukna på sofaen. Våknet to timer senere og da var det på tide med middag, så vi ringte Katrine og hun hadde ingenting å gjøre så hun kom å lagde kyllingburgere til heeile gjengen haha, shit det var godt. På kvelden spilte jeg kamp mot Ranheim og vi vaant :):)

mine kjære ♥♥

I dag våknet jeg og Pernille av at hunden gikk amok for ingen grunn, så jeg sto opp og gikk en liten tur med udyret (neida hih ilu mia). Etter det lagde vi oss french toast also known as arme riddere og så “The Millers” haha den var faktisk veldig morsom. Senere tenker jeg meg til byen etterfulgt av tacokveld. Hva er deres planer for dagen?

21 kommentarer

Siste innlegg