vm i hverdagskos

Hei dere! Hadde som sagt håndballturnering i dag, med masse artige skoler fra trondheim. Ble to heimdallag mot hverandre i både gutte og jente finalen haha ♥♥heimdal♥♥ beezt. Har håndballtrening i kveld også, men det er ikke før klokka ni, så jeg har masse tid til serier og kos før den tid. Haha jeg må høres ut som tidenes slask som bare ligger å ser serier hele tiden. Jeg gjør faktisk myye annet slit også altså haha, meen jeg skal inrømme at jeg er flink til å kose meg. I går foreksempel dro jeg, Johanna og Katrine hjem til Anna og lagde pannekaker og frukt og snakket om gutter og livet, haha klisjée. Hadde det vært vm i hverdagskos hadde nok jeg og gjengen min vært gode kandidater for å seiii det sånn. 

Smakte granateple for første gang siden .. Hm siden jeg var stuck i jungelen i Thailand og det var det eneste jeg kunne spise. Var en litt koseligere opplevelse denne gangen og det var hvertfall utroolig godt og friskt!

fiine kat og anna ♥

Flere som ville deltatt i hverdagskos-vm? haha skulle helt klart vært en egen sport altså

43 kommentarer

Siste innlegg