stoorfornøyd

Heei! Hadde fri i dag, noe jeg virkelig trengte. Våknet halv elleve og spiste litt før jeg hadde en skikkelig hard økt på tredemølla hjemme. Greit å ha mitt lille studio, så slipper jeg å kjøre til 3t hver dag. Etter det ryddet jeg hele huset, (neida) gjorde jo ikke det, men rommet hvertfall da hehe. Det er ikke noe som skjer veldig ofte så jeg er storfornøyd. Har egentlig fri i morgen også, skal være med på håndballturnering med flere skoler i trondheim haha jesss blir væll aartig.

smoothien her var faktisk utrolig god :):)

Nå skal jeg legge meg i senga mi, på mitt ryddige rom, med noe godt å tygge på og se The Lying Game. Haha jeg har seriøst et problem når det gjelder serier, overlever ikke uten å være hekta på en eller annen serie på netflix. Etterpå tenker jeg å kjøre scooteren (som jeg endelig har tatt ut igjen) hjem til Anna en tur og lage pannekaker eller noe haha. Så søte er viii da.

imponert eller??

97 kommentarer

Siste innlegg