back on track

Hei dere! Rart å være tilbake på skolen etter en lang ferie, hvertfall har den føltes ganske lang. Likevel synes jeg helt ærlig at det er godt å være tilbake i rutiner, først og fremst med mat. Har spist såå mye dritt i ferien, og da mener jeg all verdens sjokolader og kaker og godteri naam. Haha nei hold hode kaldt, tilbake til sunn mat. I dag spiste jeg frokostblanding med frukt og cottagecheese til frokost, kyllingsalat og en yoghurt til lunsj, kom hjem og lagde meg mine favoritt müslibarer og kornblanding før jeg dro på 3t på rompetime og kom hjem til laks og grønnsaker til middag. Shit høres ut som tidenes fitspo hahaha jeii.

Forresten så skal jeg fortsette å eksperimentere litt med hjemmelaget sunn snacks, fordi jeg vet mange av dere liker når jeg legger ut oppskrifter. Dere må gjerne gi meg tips også! Legg igjen en kommentar hvis dere har en sunn og god oppskrift på hva som helst 🙂 Vet dere hva, nå tenker jeg å ta meg et bad, av aalle ting fristet det helt sykt nå. Et bad, ansiktsmaske og “Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite” hørtes passe perfekt ut nå.

Hvordan er det å være tilbake til hverdagen?

19 kommentarer
    1. Synes faktisk alltid at det er godt å komme tilbake etter ferie! Godt å ha rutiner og faktisk få noe ut av dagen. Har en stor skoleoppgave denne uken som jeg stresser en del om ettersom at jeg ligger etter, og da synes jeg det er ekstra godt å kunne flukte til trening når jeg blir lei av å skrive. Idag har vært en veldig produktiv dag og dette innlegge motiverer meg til å gjøre det samme imorgen. LIker veldig godt at du legger ut hjemmelaget sunn snacks! Du er veldig insprirende og tar kjempe fine bilder! Bloggen din er uten tvil den beste, ettersom at den er så “ekte” og hverdagslig om du skjønner. + du er utrolig vakker 🙂 Ha en fin kveld videre!

    2. Wii, elsker når du legger ut oppskrifter, og helst på sunne ting, looking forward to it! 😀 Når du sier at det blir bra å komme tilbake til matrutiner, tenker jeg å droppe alt drittet som jeg pleier å spise i ferier, og heller spise noe litt sunnere snacks- og bare i helgene, nå som jeg har fått vinterferie. Hvis jeg klarer det blir jeg veeldig stolt, hahah, men ha en god skoleuke du da!♥

    3. Grønn smoothie 🙂
      Google det så finner du masse gode og praktiske oppskrifter! Godt er det også 🙂

    4. kan du skrive mer om rompetimene du tar? hva du gjør da, og om det funker:-) og kan du linke til spotifylistene dine?

    5. 2dl cottage cheese
      1dl havregryn
      1/2 banan (skvis den)
      1-2 rader mørk kokesjokolade (hakk de opp og ha i blandingen)
      1-2 spiseskjeer lettmelk om nødvendig
      lag runde/avlange “biter” og stek på 150 grader

    6. Vi her på vest – landet har ferie nå vi ! .. Men merker at jeg putter mye dritt i munnen nå.. hah blir deilig å komme tilbake til trening og sunnere spising! Jeg blir veldig inspirert av bloggingen din, du er til motivasjon for mitt kosthold og trening!! 😀 Jeg håper du kan legge ut noen tips til sunne måltider, oppskrift på salater, eller skolemat-tips ! Det tror jeg flere av dine lesere også hadde satt pris påå ! ^^

    7. Speltlompe chips er veldig godt.
      Du skjærer speltlompene opp i passe store “chips størrelser”, legger de på et brett i ovnen, tar på en del krydder( jeg brukte salt, tandorri, og paprika krydder) Så lar du de stå i ovnen på 175grader til de er blitt litt brune rundt kanten. Veldig enkelt og godt 😀 Fant oppskriften på dedication.blogg.no, hun har masse god sunn mat 🙂

    8. Kan du legge ut treningslista di? 🙂 om du har noen på spotify, men det tipper jeg vell du har?
      Er så lei av mine egne sanger, hører på den samme sangen i 30 min på mølla. Begynner å bli lei. Skal også sies at jeg er for lat til å finne nye sanger til lista, hvertfall når det kan være noen ganske bra lister der ute

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg