morgenfuul

Heihei! Har merket at det er veldig mye hverdagsinnlegg for tiden, og jeg vet ikke helt hva dere synes om det. Kommer ikke på så veldig mye å blogge om, og det er jo synd ettersom det er ferie og jeg har mer tid til overs enn til vanlig. Hvis dere har noen forslag er det bare å legge igjen en kommentar, så garanterer jeg at den blir lest 🙂

På bildet over ser dere kveldskosen min i går, og som dere kanskje skjønner endte jeg opp med å bli hjemme med sushi og gossip girl. I morrest sto jeg opp klokka åtte (!!) fordi vi hadde håndballtrening fra 10-12, og i morgen skal vi spille treningskamp mot et guttelag haha, noe som kan bli uvanlig interessant. Etter treninga i dag dro jeg, Hanna, Johanna og Martine på City Syd en tur og småshoppet og spiste lunsj på Jordbær Pikene (de hadde glutenfri ostekake hihi). Innkjøp kommer i morgen.

Noen som har et par bloggforslag å dele?

35 kommentarer
    1. Utrolig fin blogg du har! Du kan blogge om et tema som interesser deg eller noe som betyr mye for deg akkurat nå:) Synes innleggene dine er interessante og absolutt ikke kjedelig!

    2. du kan skrive om trening/håndball foreksempel:) eller så kan du ha noe form for sminkeinnlegg, for eksempel dine favoritter innenfor sminke og skjønnhet:) ellers så synes jeg det er veldig artig å lese hverdagsinnlegg!

    3. jeg liker veldig godt hverdagsinnlegg jeg da, synes det er så koslig haha:)) ellers synes jeg det er gøy med innlegg med tips og triks ogsånt, f.eks om trening, sminke osv. Eller så kan du legge ut oppskrifter om du har noen tips til god mat ogsånt, sånn som du har gjort tidligere. Men synes bloggen din er fin sånn som den er jeg, synes det er greit når det ikke blir for mye reklame osv :)) Men du kan jo spørsmålsrunde da! Det er jo en stund siden:)

    4. Bare lurte på en liten ting, hvor får du tak i den sushien du spiser hele tiden?Du kjøper den på butikken sant, eller lager du det selv?

    5. haha liker hverdagsinnlegg jeg. og så liker jeg når du blogger om mat (<33) og svarer på spørsmål 🙂

    6. Treningstips eller styrketreningsprogram! Sunne oppskrifter på godsaker. Dette er noe du kan blogge om som er interessant:)

    7. Heihei : )
      Ville bare slenge inn en kommentar til deg, siden jeg pleier aldri å kommentere innlegg på blogger. Men jeg ville bare si at jeg har gått fra å lese alle bloggene på topplisten, til å bare lese din. Og jeg vil at du skal ta ti deg at grunnen til at jeg leser bare din for tiden, er fordi du er så åpen og ærlig på bloggen (ser det ihvertfall ut som) og du er deg selv 100%. Du virker som en utrolig sprudlende jente som har mye å leve for!
      Fortsett slik, så kommer du langt!

    8. Video med spørsmål og svar og bare tull er alltid populært. Ellers å er hverdagsinnlegg godt likt hos de fleste og ikke noe å skamme seg over om det blir mange av de. Bare hold koken du 🙂

    9. Hei! Jeg liker a lese bloggen din, fordi jeg er ikke norsk native speaker, jeg selv ikke bor i Norge, men jeg elsker lydet av spraket ditt og din inlegg er lett a forsta for meg 😉 For meg det er svaert viktig at du bruker hverdagssprak, som jeg kan ikke finne pa aviser. Hvis jeg kan ha onskene, jeg ville onske at du skrive mer om boken som du leser, eller om filmene, som du ser. Hva synes du? : ) Jeg haper at min norsk er minst korrekt.

    10. Hei, jeg leser bloggen din mest fordi du ikke pynter så mye på sannheten, eller det høres ikke sånn ut da. Dersom du vil komme med tips eks. Ukens 5 favorittsanger eller eksempel på basisplagg du må ha/ hvordan du eventuelt bruker det.. Også vil jeg gjerne se litt flere jentekveld/fest bilder om du ville vist mer av dette! Men du er bloggeren så alt er såklart opp til deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg