månedens spørsmål

Kan du legge ut bilde av deg med ditt naturlige hår uten at du har retta det?

Når jeg tørker håret helt uten å sette opp i topp blir det ganske så glatt, men hvis jeg legger meg om kvelden med vått hår våkner jeg opp med afro, så jeg prøver å unngå det da haha. Her er det helt naturlig:


Leser foreldrene dine bloggen? I så fall hva synes du om det?<3

Haha ja de leser bloggen hver dag. Jeg bryr meg egentlig ikke, har ikke noe å skjule for dem på bloggen uansett 🙂

Har du noengang brydd deg om du spiser altfor mye kalorier i løpet av en dag, eller bryr du deg ikke om slikt?

Jeg har sett på kaloriinnholdet på matvarer for moro skyld før, men jeg har aldri brydd meg om hvor mye kalorier jeg skal ha på en dag osv. Spiser det jeg vil når jeg vil, men jeg liker sunn mat så derfor blir det ikke såå usunt.

Hvilken selvbruning bruker du ? 🙂

Jeg bruker selvbruningskrem fra St.Tropez, dark tanning ellernoe

Hvilken foundation bruker du ?

Bruker pudderfondation fra Bare Minerals ID i fargen Fairly Light


Kan du legge ut mer bilder fra jentekvelder?

Ja selvfølgelig, hvis dere synes det er interessant så

Hvordan er du så tynn når du spiser så mye usunt?

Først og fremst er jeg ikke tynn og jeg spiser ikke mye usunt. Jeg vil anse meg selv som normal både kroppslig og på matfronten.

Har du hatt noe form for spiseforstyrrelser?

Nei heldigvis ikke

Hvorfor har du ikke spansk lenger?

Jeg hadde spansk i tre år på US, men følte ikke at jeg kunne nok spansk til å forsette på et høyere nivå. Derfor fikk jeg starte med blanke ark med tysk på VGS

Kan du vise et bilde av deg selv uten sminke?

Det har jeg gjort flere ganger, men here you go


Hvor har du hytte?

Inderøya, Åre og Røros.

Tjener du penger på bloggen?

Tjener litt ja 🙂

Faget du er dårligst i og faget du er best i?

Faget jeg er dårligst i er nok matte haha, er ikke noe sæærlig fan av det. Det er jeg er best i er egentlig litt vanskelig, holder meg rundt femmern på de fleste andre fag, men jeg liker både engelsk, samfunnsfag og geografi ganske greit.

Hvor ser du gossip girl?

På amerikansk netflix, bare søk opp på google “hvordan laste ned amerikansk netflix” eller noe i den duren, så får du det forklart.

Hvorfor går du ikke idrettslinja?

trener myye håndball i uka, så jeg synes det blir nok. Ellers så har jeg ikke noe lyst til å gå 1 år ekstra

Krangler du mye med familien din? Hvis ja, hva om?

Nei vi krangler veldig lite, noe jeg er veldig glad for. Har vi et problem med noe, snakker vi heller om det på en ordentlig måte.

Er jentegjengen din spontan?

Haha vi kan være over gjennomsnittet spontan til tider, noe som ikke alltid fører til så veldig gode ideer, men veeldig mye morsomt


Vet foreldrene dine at det er alkohol på fester, bursdager osv du er på? Hva synes de om det?

Er eeekstremt mange som spør om akkurat dette temaet, og jeg har vell valgt å skyve det litt under senga. Ja de er klare over at det er alkohol på fester og bursdager, og det er egentlig bare sånn det er. Jeg er 17 år nå og i Trondheim er det faktisk ganske vanlig at ungdommer er på fest og drikker. Ikke misforstå, jeg sier ikke at alle gjør det, eller at det er det riktige å gjøre. Jeg personlig drar på fest med vennene mine fordi det er så morsomt å pynte seg og møte kjentfolk, og føler absolutt ikke noe press. Det er vanskelig å skrive om dette på bloggen, fordi uansett hva jeg sier blir jeg angrepet i kommentarfeltet. Men uansett så er jeg åpen og ærlig med mamma og pappa om det og det er det viktigste, det anbefaler jeg dere også å være. Og husk at dette er veldig forskjellig fra person til person.

Har de glutenfri pizza på una? 🙂

Jess og den er nydelig

Hvilke valgfag skal du ta neste år?

Jeg har søkt økonomi, markedsføring & ledelse og rettslære

Hvor gammel er Pernille?

tre år yngre enn meg, jeg ble nettopp 17, hun har bursdag i april, do the math :-)))))) født i 2000

bor du alene?

Nei bor med verdens beste family

mami og perna ♥

Hvordan kjører du 4×4? Og hvilken hastighet på draget, og i pausene?

Dere må ikke ta utgangspunkt i at det jeg gjør er det som er fasiten nå, men på 4×4 så løper jeg med en hastighet på ca 14 km/t altså nivå 14 på tredemølla. Etter 4 minutter jogger jeg rolig på rundt nivå 8, før jeg fortsetter igjen etter 2 min med pause.

Er du ikke redd for å falle av tredemøllen når du løper intervaller?:)

Haha nei man må jo nesten regulere farten slik at man ikke løper så fort at man faller av

hvilke hastighet ligger du på i intervallene? i 20/10 intervallene. Må bare si at jeg blir skikkelig inspirert av deg!:-)

Tusentakk 🙂 På 20/10 intervallene ligger jeg på en hastighet rundt 18 km/t altså nivå 18. I pausen hopper jeg av og står på fotplatene eller hva jeg skal si, på siden av båndet.

vet du om det intervallene dine fungerer for å flate magen mer? Vist jeg gjør det 4 ganger i uken, om det skjer resultater på magen?

Ja disse intervallene er for magen, jeg vil tro at du merker resultater ganske fort. Uansett trenger du ikke kjøre dem mer enn et par ganger i uka.

Hvor kjøpte du treningstoppen? <3

Hmm det er lenge siden, men jeg tror XXL, de har utrolig mange fine nike topper.


Hva synes dere om svarene?

27 kommentarer

Siste innlegg