family reunion

Hei! Dro på 3t etter skolen i dag med Anna og Johanna og shpraang og trente styrke. Mange spør meg om treningstips osv, så jeg kan jo bare fortelle dere hva jeg gjør når jeg sier at jeg løper. Da springer jeg enten 20/10 som er tjue sekunder full spurt, så fort jeg klarer å løpe egentlig, etterfulgt av en tisekunders pause x 10 repitisjoner etter hverandre. Denne kjører jeg ofte to ganger, så det blir tjue ganger fullspurt og tjue ganger pause da. Eller så kjører jeg 4/4 som er fire minutter løping, eller rask jogg etterfulgt av to minutter pause x fire repitisjoner. Spør du meg er det den værste, den er ekstremt utholdende og jeg hater utholdenhet, vil heller ha det HELT helt jævlig i tjue sekunder om gangen enn bare helt jævlig i FIRE MINUTTER haha så er jeg litt rar også da.

Nå har jeg voksenbursdag (kake og penger) hehe neida, er jo kjempekoselig å ha family reunion en gang i blant. Ellers så har jeg tyskprøve i morgen så jeg skjønner absolutt ikke hvorfor jeg sitter her klokka ni og blogger uten å i det hele tatt ha åpnet tyskboka JESS mat du klarer det meste.

Hvis dere har noen spørsmål om intervallene mine, er det bare å fyre løs så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

27 kommentarer

Siste innlegg