17 åår

Hei dere! Hadde en fantastisk fin bursdag i går med sikkert tjue forskjellige kaker, seier mot orkanger og til slutt heimdalfest til langt på natt. Rakk ikke fortelle dere at jeg hadde bursdag engang, aalt for dårlig, men etter skolen dro vi for å spille kamp og etter det var det rett hjem å ordne seg til heimdalbørst, skolefest for heimdal vgs. Hadde et lite bursdagsvors før festen med eeenda mere kake haha.

17 er egentlig ikke en så spennende alder, er liksom ingenting som forandrer seg. Når man blir 16 kan man kjøre opp til scooter og når man blir 18 kan man kjøre opp til bil og gjøre det man vil, men det er ikke så mye som skjer når man blir 17, men jeg eelsker å ha bursdag da.

Fikk brownies, cupcakes, maaasse sjokkis og godteri av vennene mine på skolen, tihi I luuuv them. Tok ikke bilde av all godisen, men det var seriøst mye. (frokosten min i dag)

Ombestemte meg på vei ut døra, så jeg hadde ikke på meg den toppen på bildene over haha. Ubesluttsomme meg.

Ankom festen i hver vår partyhatt, så det var ikke vanskelig å finne hverandre inn der, bare å se etter noe som stakk opp i mengden hahaha

20 kommentarer

Siste innlegg