white house down

God morgen! I går hadde jeg en kjempekoselig kveld med Anna, Trine og Nora. Vi bakte jo som sagt disse sunne godsakene, og det ble faktisk veldig godt! Vi lagde sunne chocolate chip cookies og sandwich-iser fra grunnen av. Begge bakstene er glutenfri såklart :):) Jeg gidder ikke skrive oppskrifta akkurat nå, men hvis dere vil så kan jeg vise dere til uka. Noen som er interesserte i oppskrift? Og bare så dere ikke misforstår, så går jeg ikke på noe diett og at det er derfor vi baker sunne ting, men rett og slett fordi jeg elsker god bakst og hvis jeg kan få det sunt i tillegg til at det smaker godt, så ser jeg ikke nooe negativt i det!

Vi spiste også sushi og så White House Down, den nye filmen til Channing Tatum (♥♥♥) Den var syykt bra spør du meg, hoppet i sofaen under hele filmen, klarte ikke sitte i ro fordi den var så spennendee.

57 kommentarer

Siste innlegg