daydreamer

Nå er det snart vinterferie, og jeg og familien vurderte egentlig å ta turen sørover, mot Maldivene (!!) (åååh hvor deilig høres ikke det ut?) Men så går man på håndball da, og da er det ikke alltid like populært å reise bort uka før Bring. Så vi kunne ikke det, men jeg har allerede rukket å lukket øynene og fly tankene over til Maldivene. På en skala fra en til ti hvor mye frister det ikke med en sydentur nå liksom? 10000 spør du meg. Lukten av solkrem, smaken av en tropisk drink og lyden av gresshopper og brusende hav hahaha hvorfor gjør jeg dette mot meg selv….

de fleste av bildene er fra Maldivene, det er såå nydelig der, og jeg kjemper for å få tilbringt eventuelt påskeferien der (hei mamma og pappa hør min bønn)

Flere som er en smule fristet til å ta turen sørover eller?

11 kommentarer
    1. Alle andre hadde blitt helt vill over å få dra til madivene.. Alle de med normal økonomi, men du derimot får alt servert på et gullfat og ser på en tur til maldivene som en vanlig sydentur. Jeg forstår at dere har mye penger, men du kan hvertfall sette litt mer pris på den muligheten du hadde, sånne som meg for nok aldri en slik mulighet. tror du vet godt seelv hvor bortkjemt du er

    2. Prioriterer du en HOBBY framfor sydentur? Håndballen er jo en hobby, og kun en “lek”. Jeg mener, dere er ikke på landslaget, det er ikke jobben din osv., og da syns jeg det blir litt teit å dra på trening framfor syden, men det er jo ditt liv. Syns kanskje du tar håndballen litt seriøst? Det skjer jo ikke noe spesielt om dere taper? Greit, dere må kanskje dra hjem tidligere, men hva ellers? Hva skjer om dere taper liksom?

    3. Hvilken plassering syns du er vanskeligst i håndball?
      Bruker du å spille ving?
      Hvor lenge har du gått på håndball? Vil bi like flink som deg!<3

    4. Hvordan kan håndballen styre hva du gjør i ferien med familien din? Tror det er mange som lurer litt på denne prioriteringen. Kan du forklare? Blir bare veldig nysgjerrig/interessert. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg