dere vil ikke tro det

Dere vil ikke troo hva jeg har gjort i dag! Dagen min startet klokka seks, da jeg skulle på 3t med Johanna, Thea og Martine. Hahah jeg sier det som om det er helt vanlig, men det er egentlig helt sykt haha who the fuck står opp klokka seks for å trene før skolen på en onsdag, jo vi… Lite visste vi om at det senteret ikke åpnet før klokka ni, så faren til Johanna måtte kjøre oss videre til neste 3t senter i halvsøvne, stakkars mann. Men det ble heldigvis trening til slutt da, intervaller på morgenkvisten er ikke værst. Det var bare såvidt at vi kom fram til skolen i tide, etter en del løping for å rekke diverse busser. Men ikke nok med det. Når vi kom fram til skolen hadde vi hverken klasserom eller lærer, så vi ventet på gangen i tjue min før hele (eller hvertfall nesten hele) gjengen dro hjem. Jeg, Thea, Martine og vår gode venn Markus dro hjem og nøt fridagen (med en samfag tekst) jess.

Nå kom jeg nettopp hjem fra Nidarøhallen, jeg og noen jenter + papi var der og så håndballkamp, Byåsen-Stabæk. Skikkelig skikkelig produktiv dag, det må jeg si.

19 kommentarer

Siste innlegg