månedens spørsmål

Hvor lenge har du spart til langt hår?

Hadde hår til øreflippen i førsteklassen, og etter det har jeg egentlig alltid hatt ganske langt hår.

har du aldri hatt kjæreste?

Neii det har jeg ikke

Hvor høy er du?

172 tror jeg


Hvorfor er dere SÅ mange på håndballaget? Er jo ikke lov å være med enn 14 på kamp uansett?:)

Vi er delt inn i et første -og et andrelag, så det er ikke noe problem.

Er det kjip å ikke kunne være med på skolefester osv pårgunn av håndballen?

Haha ja siden du nevner det, så hadde vi faktisk juleball i går som vi ikke kunne være med på pga kamp.

Hvor mange ganger trener du i uka?

Trener håndball to ganger i uka + kamper i helgene. Ellers så trener jeg på 3t så ofte jeg kan, gjerne 2-3 ganger i uka, kommer selvfølgelig litt an på lekser osv.

Hvor mye satser du håndball?

Hm jeg har spilt på Heimdal med bestevenninnene mine i ti år, det har blitt en stor del av oss og vi trives veldig godt allesammen. Har desverre ingen ambisjoner om å komme på landslaget for å være ærlig, men jeg eelsker håndball og vil bli så god som jeg kan bli.

jeg har også str 40 i sko! Er det mange som kommenterer det? Spesielt hvis du går med converse?

Hahah jess da er vi ikke alene. Nei har ikke opplevd at noen har kommentert det, men jeg hadde sannsynligvis gitt faen om noen hadde gjort det også. Haha det er no de føttene jeg har da, velger heller å ha 40 i sko enn å kutte av meg tærne 🙂 for å se litt positivt på det.

Har du noen gang blitt mobbet for å være en såkalt “ginger”? Blir du det nå?

Ja selvfølgelig, det er jo litt av vitsen med å være ginger. Ligger i kortene at man skal bli litt mobbet, selvom det egentlig ikke gir mening i det hele tatt, er jo bare en hårfarge?

Hvilke type gutter er det du faller for? badboysene, nerdene, sjarmørene, osv,? 😉

sjarmørene haha ;););)

Bor du sentralt i Trondheim? Slik ar du kan gå til og fra Nordre gate f.eks.

Nei, tar ca 20 min med buss til sentrum, men det er ikke noe stress

Hvilket lag er det beste dere har møtt, i både bring, cuper og i serien?

Må nok bli Molde, tapte med åtte mål mot dem sist, noe som egentlig er veldig bra.

Er karakterene dine blitt bedre eller dårligere siden du begynte på videgående?

Hm ca det samme, kanskje litt dårligere haha

pynter du deg på skolen?

Neei, sminker meg, men går som regel i joggeklær

Kom du i klasse med alle de fra jentegjengen din?

Jeess I did. Vi fikk skrive navnet til èn vi ønsket å komme i samme klasse som, såå vi jentene skrev i sirkel. (Jeg skrev martine, hun skrev johanna osv) Så hvis alle skulle få komme i klasse med den de skrev, så måtte vi nesten komme i samme klasse da haha. Ække vi geniale hææ. Ida og Maja går idrett da, så går ikke i samme klasse som dem.

Noen av jentene, fra venstre: kat, johanna, ida, mei, hanna og anna

Hvilket fremmedspråk har du på skolen?

tysk

Hvor lang tid brukte du på å se forskjellen mellom Thea og Martine?

Gikk jo sammen med dem i barnehagen, så jeg husker ikke hvor lang tid det tok, men de var likere på den tiden.

Har mange av vennene dine kjæreste? Er det kjipt?

Haha nææ går greit, er god venn med alle loverboysa også. De fleste har faktisk kjæreste, men jeg skal love dere at de slipper ikke lett unna om det er snakk om å ditche girlsnight for gutta.

hva slags matte har du? p eller t? 🙂

praktisk

Hvor bodde dere når dere var i Lørenskog?

Thon Hotels

Bruker du sminke når du spiller kamp? Isåfall hvordan?

Varierer, men om jeg gjør det bruker jeg som regel id-pudder og litt maskara.

Hva liker du best i ansiktet ditt, og hva liker du minst?

Hm kanskje jeg liker fregnene mest og vet ikke hva jeg liker minst. Husker jeg fikk en del kommentarer om at nesa mi var så stygg en gang, haha ble bare enda gladere i nesa mi da, stakkars lille nesa liksom ikke ta deg nær av hva de slemme folkene sier til deg #staystrong

Hva synes dere om svarene?

30 kommentarer

Siste innlegg