tar juleferie

Hei dere! Har ikke noe fornuftig å komme med akkurat nå, må dusje før jeg endelig kan hoppe til sengs. Åh hvor godt det skal bli å sove – det er jo det beste som finnes! I morgen har vi mattefagdag, altså hele dagen med matte 🙂 jess #smilefjes gange 1000. I det sekundet jeg leverer den matteprøven tar jeg juleferie uten tvil. Haha jeg trodde dønn seriøst det ikke var juleferie før neeste helg, har jo ikke rukket å gjort noe til jul. For et stress, kan vi utsette jula en uke eller??

Tenkte å kjøre månedens spørsmål i morgen, så hvis det er noe dere lurer på er det bare å spørre i dette innegget! Hva synes dere om bildene?♥

69 kommentarer
    1. Du er så nydelig 🙈 Kan du ha flere innlegg om fitness, sunne oppskrifter, styrkeøvelser, bra treningstøy, din matrutine, o.s.v.? Liker de så godt, og jeg synes du er så flink med sånt ❤

    2. Vil bare informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Jeg har selv vært der, og forteller om dette i videoen. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://vektlofterjenta.blogg.no/1377352258_video__de_sm_skritten.html

    3. Hvordan sminke bruker du til hverdags?
      Hva gjør du på fritiden når du ikke er med venner og er på skolen?
      Hvordan karakterer bruker du å få?

    4. Hvorfor valgte du ikke idrettslinja på vgs?
      Spiller alle de fra jentegjengen din håndball, og er de med på førstelaget?
      Når dere har jentekvelder osv, hvem er det som betaler for all maten?
      Hva fikk du på bip testen?
      Hvor mange ganger i uka trener dere?
      Hva jobber foreldrene dine med?
      Kom du i klasse med alle de fra jentegjengen din?
      Hva pleier dere vennene å finne på når dere er ilag?

    5. Jeg fant deg gjennom bloggen til Aurora, og dere har begge sagt at dere er gode venninner/bestevenner(?), men nå i det siste har du lagt ut innlegg hvor du har skrevet at alle jentene er samlet, men Aurora er ikke der, og hun har gjort det samme.. Krangler dere?

    6. Hvordan hverdagssminke bruker du?
      Bruker du sminke når du spiller kamp? Isåfall hvordan?
      Hvor bodde dere når dere var i Lørenskog?
      Hva synes du om Lørenskog(laget altså)? De er 98, men er med i bring og spiller mot 97!

    7. Bildene var kjempe fine! Hva vil du gjøre etter videregående? Hva vil du jobbe som? Hvem skal du feire jul med? Kan du lage mine julegaver 2013 ? 😊😊

    8. -Hvor skal du feire jul?
      -Vil du flytte når du blir større?
      -Kan du ordne sminkevideo eller hårvideo?

    9. – Hva ønsker du deg til jul?
      – Hvordan er miljøet i Trondheim?
      – Hva liker du best med Trondheim?
      – Hvordan synes du VGS er?
      – Hvem er dine nærmeste?
      Håper du for en strålende jul <3

    10. Hei!
      Jeg spiller på Bækkelaget, som dere spilte mot i Bring denne helgen. Tenkte bare å informere om at bilder fra kampen ligger ute på bloggen min: anbior.blogg.no 🙂

    11. Hvor bodde dere når dere var i Lørenskog?
      Har du julekalender?
      Hvordan er en vanlig julaften for deg? (tradisjoner i familien osv)

    12. Er alle dine næreme venniner på1.laget?
      Hvem av vennene dine er best i håndball?
      Har du en gutt i kikkerten?
      Har mange av vennene dine kjæreste? Er det kjipt?

    13. hvor høy er du, og hvilken sko str? lurer fordi jeg også er omtrent like høy som deg (tipper jeg) og lurer derfor på din skostr :))

    14. Drikker du alkohol?
      Synes du VGS er bredere eller dårligere enn ungdomskolen?
      Hvordan er en skoledag for deg?
      ELSKER bloggen din, du er så jordnær og morsom+kjempepen

    15. Hvor lang tid brukte du på å se forskjellen mellom Thea og Martine?
      Hva er det største ønske ditt til jul?
      Hvor har du lyst til å reise akkurat nå?
      Hvilken ferie kunne vært 2 uker lengre?

    16. syns du det har blitt en splitt i vennegjengen din etter dere starta på VGS?
      hvor i trondheim finner man Zara?

    17. Har dere et lag dere spiller mot i 1.div serien som nesten er som deres “fiender”? Og hvorfor er de det isåfall?
      Hvem er det beste laget i serien deres, tenker ikke på bring?

    18. Hvor langt tror du at dere kommer i bring?
      Hvilket lag er det beste dere har møtt, i både bring, cuper og i serien?
      Syns du Haslum var så gode som mange sier?
      Har du planer om å satse på håndball?

    19. Trives du på studie, eller ville du ha gått noe annet for og så ta påbygg?
      Hvilket fremmedspråk har du på skolen?
      Bor du sentralt i Trondheim? Slik ar du kan gå til og fra Nordre gate f.eks.
      Hvilke vintersko bruker du i år?

    20. Hei! 🙂
      – hvor mye penger bruker du på klær og sminke i måneden?
      – jeg har også str 40 i sko! Er det mange som kommenterer det? Spesielt hvis du går med converse?
      – hva liker du best med kroppen din, og hva liker du minst med den?
      – har du noen gang blitt mobbet for å være en såkalt “ginger”? Blir du det nå?
      – hvilke type gutter er det du faller for? badboysene, nerdene, sjarmørene, osv,? 😉
      – hva liker du best i ansiktet ditt, og hva liker du minst?
      Håper du svarer, du er så herlig! 😀

    21. Hvem er den beste på håndball laget ditt?
      Er det kjip å ikke kunne være med på skolefester osv pårgunn av håndballen?
      Hvor mye satser du håndball?

    22. Hei 🙂
      -Hvor høy er du?
      -Hvor lenge har du spart til langt hår?
      -Har du noen i kikkerten?
      -Har du vert/lyst å dra til Bergen?
      Klem fra en stor fan <3

    23. Først og fremst må jeg bare si at du er den absolutte favorittbloggeren min, jeg bare eelsker humoren din haha og ikke minst så er du utrolig nydelig!❤
      Spørsmålet mitt derimot er hvilken sminke bruker du til hverdags, og fra hvilke merker?
      Hvor mange ganger trener du i uka, om du ser bort i fra håndballen?

    24. BIldene var kjempe fine! Du er utrolig vakker!
      Kan du ha en videoblogg der du viser hva du fikk i julegave? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg