worldfamous xD

haha hei dere! Jeg vet noen av dere har fått med seg det bildet som ligger ut på forskjellige nettsider, av meg og fem andre venninner. Det ble først lagt ut på en facebook side med 2,5 millioner følgere med teksten “I wouldn’t have survived high school in norway”  og deretter på andre facebooksider og reddit blant annet. Jeg skjønte ikke hva som var så big deal, men iløpet av natten virker det som det har gått verden over. På to timer hadde jeg plutselig 40 000 utenlandske lesere på bloggen og i dag har jeg hatt enda flere hahah waat liksom. Skjønner hvertfall ikke hvordan de fant bloggen min, men fikk plutselig mange kommentarer på innlegget HER, som har med det bildet. Uheldigvis telles jo ikke utenlandske lesere da, meen artig uansett. Mange som lurer på hvorfor de la ut bilde av oss og hvorfor flere utenlandske nettsider også har gjort det, og jeg aaner ikke haha. Verden kan virke så sykt liten noen ganger. Men det er jo litt morsomt da, kjendiser for en natt.

Noen som har sett det? haha

37 kommentarer

Siste innlegg