behind the scenes

Hei dere! I dag er det jo søndag, så det er tid for å oppsummere helga, haha har blitt en slags rutine det nå. Jeg synes hvertfall at det er morsomt å lese andre sine blogger når vi får se litt mobillbilder og behind the scenes liksom. Så da liker jeg å tenke at dere liker det samme som meg.

Helga startet med en tomålsseier mot csk, noe som var siiiinnsykt herlig! Vi tapte mot dem sist søndag (bare for å nevne det:-))) så det var godt å ta revansj. Etter kampen var jeg og Nora hjem til Johanna og så reprise på torsdag kveld fra nydalen og spiste byens beste burger, fra stjernegrillen såklaart.

På lørdagen dro jeg til byen med Anna og Johanna og møtte Hanna, Martine og Nora der. Vi var på utkikk etter et kveldsantrekk og kom hjem med litt forskjellig. Spiste middag på Friday’s (glutenfri burger jeeess hihi nam) kooselig♥


En gjeng grønne, glade sjeler – En stk overhappy matholck – #instahealthy #eatclean – helgas andre burger – friday’s med jentene – mat og joh sovende på bussen hjem fra byen (jeg bare later som hyssj) – og de tre siste bildene ble tatt hjemme hos Johanna før vi tok turen videre! (Fra venstre: Nora, Anna, meii, Martine, Trine, Maja og Thea) Har alt i alt vært en super helg med masse morsomme moments, gir helga en score på 10/10.

Hvordan var deres helg på en skala fra 1-10? haha artig da

 

16 kommentarer

Siste innlegg