makes no sense

Hei dere! Uka her startet med et smell på mandagen, gymprøve?!?! Hva betyr det liksom, ååh gym er så irriterende. Synes helt ærlig det ikke skulle vært karakter i gym, skulle bare vært en time med morsomme aktiviteter i uka liksom, bare som en avlastning. For det er jo med på snittet, og skal virkelig karakteren min i GYM avhenge hvilken jobb jeg kan få og ikke? Hvor flink jeg er til å slå hjul og stå på hender liksom HÆÆ makes no sense. Må være noen der ute som er enige med meg… Jaja verden hadde nok vært annerledes om jeg var president B)

I dag hadde vi også naturfagprøve, noe som kunne gått bedre haha, jaja var bare så glad for å få det overstått. På fredagen har vi fri, så det blir vell fredag for oss i morgen :):) jeeiii. Skal prøve hardt å blogge bra for dere i helga, my first priority!

Kjøpte meg en sånn kul ku-ring på H&M for litt siden. Jeg luurer på om den faktisk skal være i nesa hahaha, jeg aner ikke. Jeg har den i øret hvertfall og jeg elsker den.

19 kommentarer

Siste innlegg